Fjäsk & Let´s dance!

Idag har jag varit jätte flitig :O Städat och dammat där hemma. Dammsuga också för den delen. Vilket jag aldrig gjorde förra gången jag städade kom jag på. Så det behövdes verkligen.
Sen gjorde jag lite middag. Veggibullar,potatis & brunsås. MUMS! Det är verkligen min favorit rätt!! Love it.
Sen tog jag 16:10 bussen till Landskrona.
Bussen var nära att köra på en människa som gick mitt ute på vägen, så var tvungen att tvärbromsa vilket resulterade i att en kvinna som var på bussen flög genom halva bussen. Herregud.
Men bättre det än att köra på människan. Men egentligen kan jag tycka att personen som gick på vägen får skylla sig själv om man går mitt ute.  Jävla idiot.
Iallafall. Gick hem till Elisabeth, hjälpte henne att möblera om lite. Blev snyggt. Och imorgon ska jag dit och hjälpa till lite till efter jag har träffat Martin.

Nu sitter jag hos syrran med morris i knäet. Han sover. Hihi
Jonna kommer snart också. Vi ska titta på Lets dance.



Heeeejdå :)

Sutt » 2009-02-21 | 01:05:04
URL: http://[email protected]

Haha diggar din rubrik :P

haha.. :d hoppas att du hade en trevlig kväll i alla fall <3

Jonna » 2009-02-21 | 22:32:10
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tihii, tack för en mysig kväll, och så kan jag passa på att tacka för en bra dag idag med <3 Älskar dig så otroligt mycket!

DU + JAG = Bästaste bästa vänner! Visst?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!