Guitar Hero & massa skratt

Det har i princip hela kvällen gått ut på. Guitar hero & massa skratt.
Tog bussen in till Landskrona vid 17:10 tiden. Mötte upp elisabeth vid city gross. Handlade middag, vilket blev biff till elisabeth, jag tog kyckling nuggets & vitlökskroketter & vitlöksbröd till det. Muuuums!
Vi har spelat guitar hero typ hela kvällen känns det som. Kollade på Vänner medans vi åt & sen titta vi på Lyxfällan. Resten av tiden spelade vi.
Jag och Martin ska ju ha lite game night snart. Vi ska köra mot varandra. Och jag ska vinna.
Så jag måste träna upp mig lite nu så jag kan kicka hans ass! ;) haha.


Nu blir det sängen för min del.
Mamma har varit och köpt ny box till mig då min förra kollapsade häromdagen!


Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!