I kissed a girl and I liked it

Körskola idag då. Tog bussen in 12:10 och åkte med pappa hem 16:00.
Var där med andra ord i 3 ½ timme. Så jävla stolt över mig själv att jag ens är där.
Sen att jag klarade ett prov till idag gör mig ännu stoltare. Herregud.
1 prov kvar, sen är det repitioner. Sen är uppskrivningen MIN! Och fan ta gud om jag inte klarar det.
Jag kommer bli sååå jävla besviken. Men jag hoppas jag klarar det.
Annars jävlar :@ Förvånar mig inte om jag får typ 1-2 fel för mycket. Åhhh!!!



Nu ska jag bränna ut Changeling (den med Angelina Jolie) och titta på den! :)
Martin kanske kommer förbi en sväng ikväll...


saknar jonna :( <3
Bli frisk så vi kan träffas ..
Jonna » 2009-02-16 | 18:48:31
URL: http://jenemark.blogg.se/

Usch ja, det hoppas jag med! För det första orkar jag inte vara sjuk. För det andra så saknar jag dig med <3 LOVE DIG!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!