Söndag

Sista dagen på lovet. Herregud.
Det är hemskt. Värsta ångest. Vill verkligen inte till skolan i morgon.
Jag ångrar som fan att jag började där.

Iallafall. Back to the day!
Jonna & Martin har sovit här inatt då dom inte kunde köra hem p.g.a all snö.
Så vid tolv tiden igårkväll gick vi ut och hade snöbollskrig :D haha. Kallt.
Somnade vid 3 tiden typ. Och vaknade vid 10. Varmt som tusan, och lökig var man.
Jonna sov på golvet på madrass, jag och martin i sängen. Skickade hem dom vid 13 tiden då jag skulle ta bussen in mot Landskrona 13:10. Hem till Elisabeth.
Sen låg jag i hennes soffa, hon i sängen. och pratade om allt. Allt mellan himmel och jord. Tills klockan blev halv fyra.
Tiden bara rann iväg.  Skönt att få prata ut med någon som är äldre än sig själv och har lite mer erfarenhet av livet.  (No offense elisabeth, hoppas du förstår hur jag menar :) )
Sen gick vi ner och käka på rhodos. Skit äckligt, som vanligt. Fattar inte varför jag äter där när det inte ens är gott?
Nej, sluta upp med det nu. Usch! ångest ångest ångest.

Sen vidare hem till elisabeth och spelade guitar hero tills jag skulle gå till bussen vid 19:15.


Och min älskade mobil funkar inte. Har haft problem med den länge. Den stänger av sig själv väldigt ofta. Avbryter samtal, ändrar tema o.s.v.. Och idag slutade ljudet att funka. Hör inget när det ringer, får sms eller när jag ställer alarmet. Så skickade ett mejl till sony ericsson i fredags, och väntar på svar. Förhoppningsvis skickar dom väl en påse, så jag kan lägga min mobil i den och skicka den och få den lagad.
Nu har jag bara ett problem. (ännu ett till) Att jag har ingen mobil jag kan ha så länge. Och jag tänker ju inte direkt gå utan mobil? No way.
Testade mammas förra. Men den är operatör låst till Telenor. Min LG tele ska ligga här någonstans, men tror inte den funkar :S Får leta upp den.

ja ja... Life sucks sometimes!



Sutt » 2009-02-22 | 21:06:51
URL: http://sutt.blogg.se/

haha det är ingen fara, jag håller med dig, det kan vara skönt att prata med någon som äldre. :P



Tack för ett par trevliga dagar <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!