Städa + målning

Nu har jag varit duktig. Har städat :) Dock inte dammsugat då Maja skulle sova när jag tänkte göra det.
Så ska göra det imorgon.
Jag tog ner några av plancherna på min vägg också. Och där under var döskallen som alexandra målade en gång i tiden. Och tänkte göra om den lite, så målade i ögonen röda och benkotorna röda. HAHA!
Så fult så det blir snyggt.

Martin & Jonna kom hit en runda också! :) Trevligt.
Vi kollade lite på Bröllop & jäkelskap eller vad den heter. Fast efter en stund åkte dom hem.
Och då bytade jag på sängen och målade döskallen en gång till. Och nu sitter jag här.

Ska gå och lägga mig tänkte jag =)


Nattinatt

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!