Sura miner & dålig dag!

Det kan man lugnt säga om denna dagen.
Jag vaknade upp på fel sida totalt idag. Bråkat/tjaffsat med allt och alla idag. Haft vääärldens mensvärk.
Och det ville inte som jag ville när jag spela guitar hero.


Varit hos Martin idag iallafall. Åkte dit vid 3 tiden. Ringde Elisabeth medans jag stod och vänta på bussen. Var tvungen att beklaga mig lite över min magsmärta. Herregud vad ont jag hade. Fy tusan.
Direkt när jag kom hem till Martin la jag mig i soffan och beklaga mig lite för han också. Vilket roligt sällskap jag har varit idag? haha
Vi kolla lite tv, pratade och lite så. Sen körde vi till Frallan och hämtade Wii & Guitar Hero. Jävla skit.
Gick inte alls lika bra som det brukar när jag spelar hemma hos Elisabeth. Varför?! JÄVLA SKIT DAG!
Tog tåget hem 21:33. Mamma var snäll och hämtade mig.

Skulle bokat uppskrivning nu vägverkets hemsida. Men måste tydligen boka uppkörning då också, och det kan jag inte göra förräns jag har gjort halkan. Så det sket sig!
Men ska in till körskolan nästa vecka när Marie har kommit tillbaka från sin ledighet.
Litar mer på henne än på den andra tjejen som är där nu. No offense! :)


Nej, nu ska jag gå och lägga mig och se en film och sova!
natti.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!