The Curious case of Benjamin Button

Hej.

15:12 tog jag bussen till Landskrona. Mötte upp Elisabeth utanför Citygross där vi handlade äpple,vaniljvisp,kattmat & socker. Gick hem till henne. Och lagade äpplepaj, som var smaskigt. Men ångest ångest ångest!
Varför får jag alltid ångest när jag äter?
Vi tittade på Mamma mia & The fast and the furious tokyo drift & pratade. Jätte trevligt.

Börja om, och hitta varandra på nytt?

Sen tog jag bussen hem 19:29 till lilla Asmundtorp.
Martin & Frallan skulle ha kommit förbi en stund. Men så blev inte fallet då klockan var rätt mycket. Och dom ska upp och jobba i morgon.

Imorgon blir det körskolan. Sen kanske iväg med syster och titta på en katt. Inget bestämt än!
Annars vet jag inte vad som händer.
Älsklings jonna har blivit lite sjuker :( stackare.




Nu. Nu är det knäppt i mitt huvud. Nu är allt huller om buller.
När jag tänker på dig så pirrar det till i hela kroppen. Den där känslan som man alltid vill känna, den känner jag.
Varför?! Jag har precis förklarat och dissat dig. Och NU känner jag så här. Det klickar liksom inte i mitt huvud :S
skulle jag känt så, inte nu! Det är något som är fel.
Jag tror jag gjorde fel val. Jag tror verkligen det.





Nu blir det sängen och The Curious case of Benjamin Button.
Som även varar i 2timmar & 45 min. Får se om jag håller mig vaken. Skriver isåfall ett inlägg till ikväll, annars blir det imorgon då jag skriver vad jag tyckte :)
sutt » 2009-02-16 | 12:24:07
URL: http://sutt.blogg.se/

Du får göra vad du anser är rätt gumman. Känslorna kan spela en ett spratt ibland.. Tyvärr är det så.. :/ Jag hoppas att du hittar tillbaka till dig själv..



Vi saknar ju våran Matilda..

sutt » 2009-02-16 | 12:25:09
URL: http://sutt.blogg.se/



Jag saknar oss, så jag skulle gärna vilja börja om och hitta oss.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!