090103

Såååå jävla typiskt!
Syrran lånade vår bil, så hon och jag körde ner till IKEA i Malmö. Allt går jätte bra, inget krångel med bilen. Och precis när vi ska köra in i en parkeringsficka på IKEA så slutar bilen funka typ. Kopplingscylindern pajat. Jippie!
Så fick ringa pappa och han och morfar fick köra ner till Malmö. Och jag och syrran gick in på IKEA och handlade så länge. Handlade det vi skulle, sen packa in allt i morfars bil. Sen fick jag och pappa ta volvon! Fick putta den ut ur parkeringsfickan sen starta den i tvåans växel ett X antal ggr.
Och folk är dumma i huvudet, vi står med varningsblinkers på och försöker ta oss ut från sjävla parkeringen men ändå står där folk och tutar som ett par jävla idioter. Blir fan störd på sånt! Herregud! Lugna könet.
Sen körde vi i tvåans växel ut till motorvägen, där vi fick stoppa bilen och starta den i 4ans växel för vi kan ju inte köra i tvåans växel på motorvägen i typ 4 mil eller något.
Men till Billeberga och till morfar kom vi iallafall. Så det blir iväg och handla grejs till bilen i morgon! Wiiie..

Konstiga är att förra året precis vid denna tiden på året så gick samma sak i sönder. Jävla skit!
Marie » 2009-01-03 | 16:33:26
URL: http://marrwie.blogg.se/

Hejsan.

Var det jag som skulle fixa en ny header till dig?

Jag har tappart bort namnet, men din blogg ser bekant ut.

Marie » 2009-01-03 | 23:34:07
URL: http://marrwie.blogg.se/

Ah men jag e inte bra. kan typ fixa med bilder. och fixa bakgrunder,klockor,text.osv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!