090106 - Rock n roll

Jag kom på en sak innan idag. Att jag har inte uppdaterat på några dagar!
Lite update för er som bryr sig!

I fredags skulle jag,jonna & marina ut i Helsingborg. Åkte hem till syrran vid 19 tiden typ. Fick ett samtal av Jonna vid 20:30. Hon hade tappat sin plånbok med IDkort och bankkort och rubbet typ. Så iden med att gå ut sket sig rätt snabbt.
Tråkigt, var verkligen partysugen.. Så jag frågade Patrik om han hade lust att köra mig hem, och det hade han. Så han hämtade mig vid 22:00 tiden hos min syster. Och självklart betalade jag honom, 150:-.
Hade verkligen ingen lust att ta tåget hem.

Lördag åkte jag och syrran till IKEA. Den historian har jag redan skrivit här i förra inlägget,  så läs där vad som hände!
På kvällen var det dags för kalas hos min moster. Till middag blev det kyckling i ugnen i vittvinsås & fläskfile med svampsås, med ris eller potatis till. Och till efterrätt blev det en prinsesstårta och marrängtårta. Och sen blev det massor med godis på det. Kände sig lagom fet när man gick därifrån. Örk!

Söndag spenderades hemma i min varma soffa om jag inte minns helt fel..


Och idag har jag varit hos Vickie i Löddeköpinge. Snackat skit och umgåtts. Såg en skräckis också! Trodde fan jag skulle dö. Herrejävlar!

Torsdag är det dags för skolan igen. Herregud! Just nu känns det bara BLÄ! haha. Men jag hoppas jag ändrar mig. Ska ju ändå gå där i 2 år. Om jag inte flyttar upp till Norrköping innan dess. HAHA! Hade jag inte tackat nej till.....

Nu blir det sängen och Mamma mia!

Puss!
Nina » 2009-01-07 | 14:59:19
URL: http://koffinkat.blogg.se/

Ja, det kan jag göra. Bara du skickar lite bilder o så som du vill ha med :)



[email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!