090108 - Års resumé 2008

Nu ska jag vara lika tråkig som alla andra och göra en års resumé av 2008!
I början med


Januari:
Hände inget speciellt denna månaden! Umgicks mycket flitigt med Elisabeth.
Köpte min första egna laptop av en polare, som jag sen fick slänga!
Träffade Fredrik för första gången på en Admin träff med Apberget

Februari:
Började jobba på Kopparängens servicehus. Först bara som praktikant, sen blev jag vikarie.
Umgicks med Fredrik en hel del. Eller ja, vi dejtade typ.

Mars:

Var på 18 års fest hos Alexandra.
Blev tillsammans med Fredrik.
Mådde helt underbart

April:
Tog slut med Fredrik.
Fyllde i min tatto på armen. Turade med några vänner.
Festade, och mådde skit.

Maj:
Jobba väldigt ofta.
Träffade nya vänner. Bland annat Patrik.
Började planera med Elisabeth inför vår Göteborgsresa.

Juni:
Jobbade en jäkla massa. På började mitt sommar vikariat.
Åkte till Göteborg med Elisabeth,Björn & Jonas.
Det blev väl inte direkt en höjdare.
Köpte min andra laptop, som fortfarande funkar! :D

Juli:
Jag gjorde verkligen inget annat än att jobba denna månaden.
Var ledig 7 dagar på hela månaden om jag inte minns fel.
Var dock på Helsingborgsfestivalen och hade sjukt kul med mina vänner! :)

Augusti:
Jobbade ännu mer. Träffade Johan, och hade en fling med honom!
Blev en sak med han, inget mer.
Såg BWO på Malmöfestivalen!
Åkte till Göteborg & till Sezzy i slutet av månaden! Tatuerade in två st stjärnor på halsen. En på varje sida!

September:

Åkte till Härnösand/Sundsvall den 1a september med Sezzy.
Hälsade på hennes mormor & morfar. Och jag hade smittat Sezzy typ dagen innan, så det var ingen höjdare.
Spenderade 8 timmar på ett tåg upp där också för den delen. En aning drygt.

Oktober:
Var och kollade på Sabaton med Alexandra på Kulturbolaget i Malmö!
Piercade min medusa.
Var på tatueringsmässa med Elisabeth. Träffade The Lizardman.
Jag fyllde 19 år. Min födelsedag spenderades i min soffa med storasyster med kinamat & film på tvn.
Fyllde i & fixade mina stjänor på halsen på Riverside.
Var hemma själv 1 vecka. Då familjen + släkten var i Danmark.
Träffade Tomas (italienaren)..

November:
2 år sen Karolin & Katrin dog.
Barack Obama blev USAs nya president. WOHO!
Åkte ännu en gång till Göteborg och till Sezzy!
Hade en "fling" med Christopher.
Sa även upp mig från vikariatet på Kopparängens servicehus.

December:

Har inte gjort ett skit denna månaden. Inget intressant typ.
Umgåtts med Jonna! :) Har varit på Familia och sett ROBIN !!!
Firade julafton hemma hos mormor & morfar med lite av släkten.
Nyår firades hemma med familj + bekanta.


Jag hoppas till detta året att det blir mycket bättre + att jag får mitt förbaskade körkort!




Jonna » 2009-01-15 | 19:37:06
URL: http://jenemark.blogg.se/

Du skrev inte när vi träffades första gången , och inte när du var med mig när jag tatuerade mig .. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!