090112 - Skola

Hej hej...


Skolan går bra, och det är skit kul att gå dit. Är skit glad över att jag har börjat där.
Och detta kan jag redan säga efter 1 "riktig" skoldag. Har ju haft lektioner och sånt idag.
Hade matte lektion, jag HATAR matte. Men Jonny (läraren) gör det fan till en rolig lektion.
Nej, jag är skit nöjd redan.
Ska ringa en gubbe på kommunen på onsdag när jag har slutat. Angånde det här med busskort.
För jag tänker ikke betala flera hundra i månaden. Och jag har rätt till ett busskort eftersom jag inte är 20.
Och vi som är under 20 ska inte heller betala böckerna själv. Ska beställa böcker idag, sen ska vi skicka in kvitton och sen får vi pengarna tillbaka. Thats nice.

Slutade 15:50 idag. Samma imorgon.
Dagen har gått otroligt fort. Lektionerna går också snabbt. Vi har 80-minuters lektioner med 10 min rast. Skit skönt.

Nej, nu blir det middag och sen ska jag packa min skolväska! HAHA!
Pallar inte gå runt med böcker,papper & anteckningsblock i min handväska. Så det får bli en skolväska till det.
Helt vanlig enkel svart. Yey!



Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!