090115 Torsdag

Hejhej igen..
Tänkte slå till med ett inlägg ikväll också!
Har inte så mycket att berätta egentligen. Morsan har klippt mig idag. Behövdes verkligen. Blev bara topparna! Det får räcka. Hatar att klippa mig! =P  Har även hämtat ut mitt busskort idag.
Får det av kommunen för att jag inte är 20. Så det är skönt. Plus att jag behöver inte betala mina skolböcker heller.
Ännu bättre, eftersom dom är dyyyra. Matteboken gick på 308:-kr tror jag, och svenska boken på nästan 500:-

Imorgon blir det skola igen. 8:30-14:10
Har samhäll,livsfrågor & engelska. =D Engelska suuuger verkligen. Tycker inte om det!
Fattar nada. Men det får gå ändå!

Nu väntar jag bara på att pappa ska bli klar i badrummet så jag kan gå och borsta tänderna och sminka av mig så jag kan lägga mig och kolla på en Beck film och sova. Brukar somna precis innan 23:00. Skönt. Då vaknar jag och är relativt utvilad när klockan ringer 06:35.

Nu är han klar!
Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!