090118

Blä på denna helg alltså!

Skulle blivit utgång igår, men det sket sig.
Så jag satt hemma och var förbannad istället.  Fula mig med min kamera. Tog massa fula bilder BARA FÖR ATT!
Vissa blev dock så fula så dom blev söta. Nej, jag tänker ikke lägga upp dom här heller =D Don´t worry.

Vaknade upp idag när morfar kom 8:45, JIPPIE!!
Såg även att jag hade ett missat samtal, och 10 sms. Herregud! Folk måste älska mig?
Fast det var bara från tre olika människor. Och Johan, som skickat 6 st måste haft tråkigt inatt alltså?

Idag ska jag till min kära syster yster. Uppfödarna till hunden hon ska köpa ska komma dit med hunden, och christel vill att jag också ska träffa Xa igen innan hon köper henne. Jag ska ju passa Xa sen när christel har fått hem henne. Då Christel jobbar länge vissa dagar, så då får jag rycka in! Och det gör mig absolut inget. Får både betalt för det och jag kommer hemifrån. OCh då är det dessutom lättare att plugga. (när jag inte är hemma)

Så blir väl hos henne ett tag också antar jag. Sköönt!
Prata ut lite... =D

Nej, nu ska jag gå och fixa håret!
Funderar på toffsar idag, eller flätor..Hmm!


Puss!
mumari » 2009-01-19 | 11:20:57
URL: http://mumari.se

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med och ursäkta reklamen *skäms* ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!