090120 - Tisdag

Jag skäms! I really do.
Har idag skolkat. För första gången, och har inte ens gått där två veckor.
MEN, vi hade inga lektioner idag. Vi skulle ha fem-kamp nere på bowlinghallen. Och jag kände att jag verkligen inte pallade.
Åkte in till Landskrona igår  med 17:10 bussen. Vidare till Korpen där jag skulle träffa Christel och Filippa. Och när jag stod utanför så skulle jag ringa christel, men tror du hon svarade? NEJ! Ringde 7 ggr innan hon svarade.. Kallt som fanken. Frös ju! Men in kom jag, och då var det cirka 5 min kvar av matchen. Jippie!
Sen körde Filippa oss till Jocke & J. Där vi befann oss tills vi tog bussen till Helsingborg vid 22:28. Och när vi gick av bussen på GA torget så snöade det. FYFAN vad det var kallt. Helvete.
Var helt genomblöta när vi kom hem och frös som fan. Så det var bara att byta om till pyjamas och krypa ner under filten i soffan. Sen gick jag och la mig vid 00:30 när CSI var slut. Helt trött var jag. Somnar ju innan elva annars.

Och idag har jag och syrran varit på stan en runda. Handlade två par strumpebyxor & svarta knästrumpor med spindelnät på på HM! Skit snygga var dom! Sen gick vi hem igen typ.
Såg ett par SKITSNYGGA silvriga pumps inne på Sko Rönne. Verkligen skit heta. Och jag, ja jag kan itne gå i sånna skor. Men som Christel sa, det är en vana. Jag får vänja mig! För jag SKA köpa dom skorna. Blev helt kär.

Sen vidare hem till syrran igen. Sen ner till en turkaffär för hon skulle handla lite mat. Sen hann jag inte mer än upp till henne igen innan jag skulle gå till bussen för att åka till Knutan och träffa Jonna lite snabbt innan mitt tåg gick hem.
Vi gick in på espresso house, jag tog en chai latte och jonna tog en varm choklad.
Sen skiljdes vi åt när jag skulle på tåget som gick 18:33.

Kom hem vid 19:15, och HELA köket är typ utrivet. Eller iallafall halva. Kaklet och bänkskivorna är borta. Såg hemskt ut. Och där vi har den ena bänkskivan har varit en dörr innan, alltså en ytterdörr. Fan vad det har sett konstigt ut i vårt hus istället :S CP!



Nej, nu orkar jag itne skriva mer.


puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!