090124 - Lördag

Såg att jag inte skrivit sen i tisdags. Nästan så man skäms lite.
Är i Helsingborg hos min syster. Kom hit igår och ska stanna tills i morgon. Hon är i Landskrona och festar, och jag är här och slappar.
Igår träffade jag Jonna. Mötte upp henne på Söder. Gick bort och hyrde film och handla godis, och sen inom Konsum och handla chips.  Vi kollade på Lets Dance, och sen började vi se en film som heter Cup of love, men vi stängde av den ganska fort. Efter en stund kom Martin hit och var lite social.
Vi kollade på Johan Glans. Och Jonna skrattade en aning mycket. haha!
Sen vid halv två tiden körde dom hem, och jag städade undan lite och kröp ner i sängen och började se Cloverfield, men den stängde jag efter 30 min. INte direkt bra den heller.

Idag har jag inte gjort så mycket hitills. Har varit och lämnat filmerna och handlat disksvampar så jag kunde diska.
Då syrran är så smart så hon har slängt den sista hon hade.
Får se vad jag ska äta idag, syrran har ju bara kött och sånt äckligt. Men såg att hon hade nudlar, så blir väl kanske det. Annars vetitusan.
Vid 19 tiden ska jag hem till Martin. Filmkväll. Jonna,Marina & Tobias kommer också. Ska bli jätte trevligt! :)
Och imorgon blir det hemåt. Fast jag gärna hade stannat några dagar till. Otroligt skönt att vara här helt ensam med Morris. (katten)
Men samtidigt väldigt tråkigt. Haha!


I veckan som kommer blir det skola. Annars inget planerat. Bara till helgen, då Christel ska ha inflyttningsfest/födelsedagsfest och I´LL BE THERE!!
Ska bli jävligt roligt faktiskt =D Inte säkert om det blir utgång efter det, men jag hoppas på det! =)


Nej, nu ska jag leka lite med Morris.


Puss!
Jonna » 2009-01-24 | 17:00:12
URL: http://jenemark.blogg.se/

Tack för igår :) Ses snart <3 Älskar dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!