090126 - Måndag

Igår då, så var jag hos syrrans till 4 tiden ungefär. Sen hämtade Martin upp mig när han var på väg hem.
Åkte hem till han och titta film och så! Sen däcka jag nästan i soffan. En aning trött. Då jag inte sovit mer än 5 timmar natten innan. Vi kollade på The Ring & The Crow. Sen blev det tv tittande och prat =)
Kollade på Trollkarlens hemligheter. Jag menar hallå, det står inte idiot i pannan på mig. Vissa saker är ju bara fan överdrivna. Iallfall. Strax efter 10 tiden frågade Martin om han skulle köra mig hem, och så blev fallet.

Idag har jag varit i skolan. Men stack vid lunch. Ner på körskolan en stund, sen tog jag tåget till Jonna som stod snällt och väntade på mig utanför Espresso House där vi köpte chai latte & varm choklad.
Sen tog vi bussen till min syster för att hämta min laddare. Pratade lite med henne, sen hade vi följe ner till knutan då christel skulle jobba och jag & jonna hem till henne! :)
Tittade på Björn Gustavsson och The Break up. Sen var det dags för mig att åka hem!


Mamma kom och berättade en tråkig sak för mig också.
Så nu sitter jag här och är jätte deppig & gråter som in i helskotta typ.
Hoppas verkligen inte det blir så, och att det går över av sig själv. Jag klarar inte detta just nu.
Fan!



Jag är nog lite betuttad i dig...
Jonna » 2009-01-26 | 21:17:46
URL: http://jenemark.blogg.se/

Vill börja med att tacka för idag! Riktigt mysig dag, trots att jag började ett fint samtalsämne inne på espresso house ;)

Sen vill jag säga att det kommer att lösa sig , det tror och hoppas jag i alla fall <3 Önskar jag vore där och kunde ge dig en kram och få dig att skratta!

Sen är det ingen nyhet att du är betuttad, och det är inte så lite för den delen! :P

LOVAR DIG ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!