090129 - Torsdag

Ännu en dag....
Idag mår jag bättre än förväntat. Och det är bra! Men klarar inte av att vara hemma. Bara gråter då. Så ska sova hos Christel till söndag är det tänkt..
Åkte hem från Helsingborg med 13:33 tåget som dessutom var försenat som det har börjat bli allt mer oftare märker jag.
Hem, grät en stund, sen var det dags att packa mina saker och äta lite fiskgratäng. Första gången på nästan 1 vecka jag äter middag. Herregud. Jag måste bättra jag. Man kan inte leva på bara frukost under en hel dag.
Fast, å andra sidan...Så är jag inte hungrig.

Men åkte till Helsingborg igen med 19:04 tåget, som också var försenat. Tog bussen upp till syrran för jag orkade verkligen inte gå med alla min tre väskor. Som dessutom var tunga.
Strax efter 20 tiden kom christels arbetskollega och hämtade oss för att köra till City Gross i Hyllinge för att inhandla all mat till lördag.  Sen blev det hem och packa upp allt, och JAG var tvungen att rensa kattlådan!
Äckligt.

Imorgon blir det en runda till Helsingör med Christel, Engkvist & Joche. SKa bli trevligt och intressant.
Sen ska jag med min syster och Simon och titta på en bil. Eller ja, jag tror att jag ska med.Får se vad syrran säger.
På kvällen kommer Martin hit och ska umgås! :) Längtar.. Och Christel ska till Landskrona och festa.

Nu ska jag joina syrran i soffan en stund sen blir det sängen!


Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!