090703 Fredag

Fan vad jag har bränt mig !! Mina knä gör ont som fan ju..
Efter uppkörningen igår åkte jag hem och slappa en stund innan elisabeth kom och hämtade mig. Hem till henne snabbt och hämta hennes katt för att sen köra ut till hennes föräldrar och bada och sola. Sååå skönt.
Men har som sagt bränt mig. Men det var de jag var ute efter, så jag får skylla mig själv :D

Idag vet jag inte vad som händer. Är ju sagt att det blir grillning med elisabeth,tobbe & mattias. Men vi får se vad som händer. Snäckan börjar ju jobba kl 7 imorgon,så förstår att hon inte är direkt på hugget heller. Men som sagt, det återstår att se.

Just nu sitter jag i soffan och har musiken på HÖG volym. Känner att jag egentligen borde gå ut istället för att sitta här och uggla, men vill inte bränna mig mer just nu. Haha!

Snart slutar snäckan jobba också. Kanske blir upphämtad av henne på vägen, vet inte riktigt. Har inte bestämt något.
Men ja.

Hoppas ni andra får en trevlig kväll :)




Du betyder mer än du tror <3
Madeleine » 2009-07-03 | 12:57:25
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/

Haha ja, ska försöka fotografera det sen om jag hinner! ;)



Well, jag tjänar så jag klarar mig, dock hade det varit skönt med lite fler jämna mellanrum mellan spelningarna. Att leva som musiker är alltid ett äventyr, man vet aldrig hur det kommer gå! ^^ :)



Kram på dig!

Madeleine » 2009-07-03 | 15:24:04
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/

Det är för en städfirma i Malmö! Hoppas fan det kan bli något.. hade varit underbart att få jobba regelbundet liksom och lära sig lite nytt! :)



Det blev den blommiga klänningen jag har för kvällen, tack för tipset! ;)

Elisabeth » 2009-07-05 | 13:08:49
URL: http://sutt.blogg.se/



Jag älskar dig Snäckan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!