Allmänt seg dag...

Sova -> data -> äta -> tv -> sova
I princip så har min dag sett ut. Har inte gjort ett skit, och jag går fortfarande runt i min pyjamas.
Är så sjukt jävla trött idag. Hade ingen kommit och väckt mig varje gång jag somnat så hade jag sovit bort precis hela dagen. Och det har jag inte tackat nej till.
Känns som jag är bakis som fan, men har inte druckit något i helgen. Men ja, allmänt seg och trött dag.

But hey, man kan inte alltid ligga på topp. Right?

La i soffan innan och tittade på Leila Bakar, och blev sååååå sugen på något smaskigt.
Så jag bakade en gul sockerkaka, så värmde jag hallon & rabarber och gjorde vaniljsås. Så det blev kvällsfikan idag. Mums.

Nej, nu ropar syrran där nere att jag ska hjälpa henne med popcornen.
Ska dessutom lägga mig och sova snart. Ögonen korsar varandra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!