Bästa dagen i mitt liv.

Herregud. Metallica igår var helt jävla underbart. Vilken dag. Vilken spelning. FY FAN VAD UNDERBART.
Så sjukt mäktigt. Riktigt mäktigt. Det var fantastiskt. Det kunde fan inte bli bättre. Herregud.
Vi kom dit 15 min innan förbanden började spela, och ändå stod jag längst fram. Stod där nbär åda förbanden spelade. Mastodonts (tror jag det stavas) & Lamb of god. Stod även där 1-1½ timme när Metallica spelade. Men var sen tvungen att gå där ifrån, det var sjukt varmt och alla trägndes som fan. Jag kände själv hur det började gunga i huvudet på mig. Så jag tyckte det var lika bra att jag gick där ifrån och drack vatten och sen gick jag upp på ovanvåningen där mamma och pappa stod. Scenen dom spelade på, den var liksom i mitten av allt. Och man kunde sen stå runt om den. Och sen var där så man kunde gå upp en våning, där jag ställde mig tillslut.
Fick en tröja av mamma & pappa också.Har dock inget foto på den, men den är läcker.

Vill bara tacka Metallica för en helt underbar spelning, och får ni chansen så SE DOM. Ni lär inte ångra er.
Fy fan. Helt underbart!















Rebecka Kainulainen » 2009-07-22 | 10:45:04

Ja, det var en mäktig spelning. Metallica gör mig aldrig besviken när dom står på scen. Första förbandet heter för övrigt Mastodon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!