Blixt & åska

Jobb idag till 14. Sen var det hem, datorn en stund sen städade jag lite. Och därefter blev det sängen och jag somnade väl inom 10 minuter. Sjukt trött var/är jag. Pappa kom och väckte mig vid 17 och sa att vi snart skulle gå till mina kusiner för kalas. Men jag tog cyklen direkt och orkade inte vänta på dom andra.
Kom hem för cirka 10 minuter sen. Ska bara precis kolla runt lite på nätet sen blir det sängen och lite ALIAS avsnitt.

Imorgon blir det jobb.
13:00-21:00 DRYGT !! Drygaste turen som finns. Varför? Jo, för att där finns absolut ingenting att göra mellan ett och fem.
Sen resten är bara jävligt tråkigt :S Alla ska ju bara lägga sig, och det tar inte lång tid i princip. Skit drygt.

Mamma är även snäll och ger mig ett förskott på min lön denna månaden, just så jag har lite att spendera på karnevalen. Det uppskattas rejält. Skit segt att man har en lön innestående när man sommarjobbar. Med andra ord, dom pengarna jag tjänar nu i JULI månad, dom får jag inte förräns slutet på augusti. Sååå jävla segt.
Men vad ska man göra egentligen?! :S

Hur går det på era jobb i sommar? :)


Nu kallar sängen.
Hejsvejs!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!