Böjvecks exem

Ända sen jag föddes har jag lidit av exem. Böjvecks exem. När jag var baby hade jag det i hela ansiktet, och har under mina tidiga år utvecklas och satt sig på baksidan av låren och knävecken. Och jag minns dom gångerna det var som värst och mamma skulle smörja mig, det sved som FAN !! Jag kommer ihåg att vi hade två st salvor. En som var rosa förpackning och en grön förpackning. Den gröna var värst. Jag sprang alltid och gömde mig så fort mamma kom med den. 
Det var hemskt. Jag led verkligen.

Under senare år så började jag få det på underarmarna, baksidan. Och det har jag än idag. Och på händerna får jag också. Och jag skäms faktiskt, jag gör det. Det ser hemskt ut.

Och nu har jag märkt att jag har fått det precis vid armhålan på bägge armarna, det är dock värre på höger sida än vänster.
Pratade med mamma igår i tele, då dom fortfarande är kvar i danmark, och så som jag beskrev det till henne så tror hon att det är min exem och inte bara som det är varmt.
It sucks.

Tog en bild på min högra överarm idag för att visa hur det ser ut.
Och detta är INGENTING om hur det egentligen ser ut, blixten tar bort det som ser värst ut också. Så det är mycket rödare egentligen och kliar som FAN !!

Cecilia » 2009-07-04 | 11:22:10
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Ja det ser ut att göra ont som fan :( Stackare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!