Dålig update, jag vet...... Skjut mig inte!

Jag är så sjukt trött, mina ögon korsar varandra närsom. Kom hem från Eslöv 21:10, har bara precis slängt i mig lite middag snabbt och ska alldeles strax lägga mig i sängen. Ska bara packa min väska.
Vad jag har gjort i Eslöv, tänker jag ej skriva här. Jag har slutat dela med mig av mitt privatliv. Iallafall FÖR privata saker. Ni får tycka att jag är totalt omogen, nördig och allt det dära, men det skiter jag totalt i. Jag vill inte att vissa som jag vet läser min blogg ska få veta allt jag gör.
Dock får ni fråga hur mycket ni vill, men inte garanterat ett svar.

Har jobbat idag 7-14, och likadant imorgon. Imorgon efter jobb ska jag åka till Helsingborg och hem till F.
Äta god middag, slappa & se film. Perfekt avslut på veckan innan det är dags för Metallica.
För det är ju BARA TVÅ JÄVLA FUCKING DAGAR KVAR !!!! Fyfan.

Alltså, jag har haft min biljett till Metallica konserten i cirka 6 mån, och nu är det fan bara TVÅ dagar kvar.
Helt sjukt, och jag längtar så galet mycket. Med tanke på hur mycket jag har jobbat nu första perioden på jobbet så förtjänar jag lite ledigt och hade grymt kul. Vilket jag både tror och hoppas på.


Nej, nu ska jag packa.
Kommer inte ha tillgång till dator förräns på måndag kväll/natt efter konserten.
Så tänk på mig på måndag runt 22:00 för då kollar jag på METALLICA !!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!