Godmorgon sunshine

Va fan är det med mig egentligen? Somnade vid 23 tiden igår, men är fortfarande helt trött.
Fast jag sov nästa hela dagen igår också. Herregud.
Aja.
Ska snart pysa bort till bussen och åka till jobb. Jobbar till 16 idag, drygt som fan.


Hoppas ni får en härlig dag.
Hejsvejs.
Hanna » 2009-07-06 | 08:17:25
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Hey!

Jag är med i en sommartävling där man kan vinna en dator. Det hade varit jättesnällt och gulligt av dig om du hade kunnat klicka dig in och rösta här:

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

(klicka på den rosa snäckan till höger om bilden, det tar bara en sekund)



Jag ligger just nu efter med en del röster, men jag ska kämpa mig upp i toppen – förhoppningsvis med hjälp av dig! ^^ Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka…



Kram//Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!