Helsingborgsfestivalen !!!!

Vaknade upp vid 10 30 igår hos F. Var fortfarande på sjukt dåligt humör. Irriterad nått så in i helvete. Jag bad F låta mig vara i fred så det kanske gick över. Men neeeej, den jävla människan fattar ju inte vad det betyder. Så han höll på och tjata och fråga HELA tiden om varför jag var sur/irriterad.Och jag blev bara mer och mer irriterad.
Så efter jag hade duschat, så packa jag ihopa mina saker och gick. Don´t care, han får skylla sig själv.
Mötte upp syrran nere på espresso house och käkade frukost tillsammans. Sen gick hon hem och jag träffade Jonna. Vi gick bort till Evil Twins för hon skulle boka tid till tatuering. Och sen gick vi bort till Gecko och bokade tid till våra piercingar som vi ska göra på tisdag kl 15 :D Har redan ont också. Har ju faktiskt haft den piercingen innan, och den blev katastrof. Så jag hoppas denna blir bättre.
Efter vi varit där så åkte jag hem, dags att jobba. 15:45-21:00. Jobbade med morsan & min moster, så det var kul :D
Kl 21 kom Alexandra och Daniel och hämtade mig. Och vi åkte till Helsingborg för att se Joddla Med Siv. Inte det bästa bandet kanske, men ändå =P haha. Man är ju snäll och social med sina vänner ;D haha.
Träffade även Jonna där :) <3 Åkte karusell och kolla runt lite. Mysigt.

Idag blir det PARTY PARTY. Ska bli skoj som fan. Är taggad till tusen.
Ska se Svenska Akademin idag också, och förhoppningsvis Money Brother också! :D Gött..

Nej, nu kallar duschen på mig.
Hörs senare eller imorgon! :)


Puss & kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!