Hope and glory

Hej hej allesammans!

Vilken härlig dag idag. Riktigt skön dag. Har varit på sjukt bra humör idag. Tror det har mycket med att göra att jag pierca mig igår. Jag har ju fått smycka min kropp igen, och det är den bästa känslan. När man fått göra något nytt som gör att man känner sig så jäkla snygg rent ut sagt. Jag älskar att pierca mig (blandannat). Så jävla skön känsla att få känna sig extra fin :) Haha!

Har jobbat ikväll. Min moster skulle också jobba, så vi åkte tillsammans. Alltid lika trevligt.
Jobbet gick bra, en aning drygt bara. Men det funkade. Var färdiga i tid (en hel timme innan vi slutar), men ändå.




Imorgon är det dags för jobb igen. Samma som idag. 15:45-21:00. Efter det ska jag åka till Helsingborg. Om jag inte hinner ändra mig. Men det tror jag inte.
På fredag är jag äntligen ledig. Såååå skönt. Enda dagen denna vecka.
Nästa vecka är det likadant, också bara ledig en dag. Skönt att jobba och så här, men samtidigt vädligt trist och inte få träffa sina vänner. För man orkar fan inte göra ett piss efter man jobbat. Jag orkar liksom inte sätta mig på ett tåg till Helsingborg t.e.x när jag slutar kl 16 och sen umgås några timmar. Jag gör bara inte det.
Sen skiter jag fullständigt i vad folk tycker om det. JAG orkar inte. Mina KNÄ orkar inte.

Dom flesta som känner mig vet kanske också att jag har ruskigt ont i mina knä. Spelade fotboll i 7 år när jag var liten. Och det har väl satt sina spår antar jag? Annars vet jag inte vad det kan vara. Har så jäkla ont i mina knä. Käkar piller dygnet runt och smörjer dom 2-4 gånger om dagen. Värst är det när man går långt och länge. Och speciellt i trappor. Herregud. Det är hemskt att jobba också ska ni veta. Då bockar man sig och sätter sig på huk flera gånger om dagen, och det tar sjukt mycket på mina knä. Och dom värker som fan när jag kommer hem och sätter mig ner.
Usch och fy. Dags att ta tag i detta fröken Matilda....


Nu blir det snart sängen tror jag. Se några avsnitt ALIAS kanske.


Hörs imorgon.
Puss & kram


                                      

Nyfärgat hår :)




Min nya piercing! :)
Den lilla flärpen.... även kallad tragus.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!