Intervjuad & jobbedax

Jobb idag mellan 15:45-21:00. Satt och väntade på bussen på tågstationen då det kommer fram en kille och frågar om jag ville vara med i Landskrona Posten (HD-tidningen). Ja kan jag väl typ =P Det handlade om att dom ska ta bort alla telefonautomater i Landskrona. Så han ville fota mig när jag satt och smsa och en telefonautomat sidan om. Typ.
Sen var jag tvungen att åka med bussen för att inte komma försent, så dom ringde upp mig en stund senare och hade en liten intervju. Haha.

http://hd.se/landskrona/2009/07/22/fast-telefon-foersvinner-fraan/
Där är dock ingen bild på mig, men skulle tydligen komma i tidningen imorgon. Kan redan nu säga att bilden kommer vara hemsk. Haha! =P


Har dessutom packat värsta stora väskan idag. Åker till Helsingborg imorgon efter jobb. Sen träffa älsklings Jonna när hon slutat kl 19, och då ska vi till RixFM festivalen tillsammans :) My love <3
Sen ska jag vara hos F hela helgen. Blir även fest på lördag hos A om det inte ändras, vilket jag inte hoppas.
Ska jobba på fredag också, 15:45:21.00 Drygt som fan.

Men nu ska jag packa ner min dator, och sen lägga mig.
Upp tidigt imorgon och arbeta.

Hörs på söndag kväll.
Puss!
Jonna » 2009-07-23 | 00:18:14
URL: http://jenemark.blogg.se/

Alldeles för länge sen sist, love dig med <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!