Kvidinge!

Alexandra ringde. Frågade om jag skulle med till Kvidinge och lämna hennes bror.
Jo visst, har inget bättre för mig ändå. Så hon hämtade mig och sen hämtade vi upp hennes bror.
Kom hem för cirka 30 min sen.

J ringde även på vägen hem. Och lika glad blir jag varje gång :) Bestämde att vi skulle träffas på lördag efter jag slutat jobba :) FINALLY !! Så jävla dumt att J jobbar shift. 15:30-23:40 denna veckan. Typiskt, eftersom jag är ledig 2½ dag. Men men. Finns inte mycket att göra åt det.
Så vi ska träffas på lördag :) Kommer gå och längta så jäkla mycket nu.

Imorgon ska jag hem till F i helsingborg. Skulle åkt dit idag, men sket i det. Har sån jävla mensvärk. Och jag hittar inte mina tabletter heller. Smart Matilda, verkligen. Jävla stolpskott.....

Nu ska jag dricka ett glas mjölk och lägga mig och se ett avsnitt ALIAS och vänta på att honey kommer hem :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!