Landskrona Karneval 2009

Då var årets Landskrona karneval över. Det var dock mycket mindre än det brukar vara. Men helt klart godkänd faktiskt.
Får väl ta en update om vad som har hänt i helgen! :)

Började med jobb i fredags till 16. Sen var det hem, duscha & göra vid sig och sen traska bort hem till Alexandra där vi skulle ha förfest. Hon hade bjudit runt 20 st, men alla bara dissa. Så tillslut blev det bara hon och jag. Men vi hade lika roligt för det. Fick skjuts in vid 21,30 tiden av hennes pappa. Strösade runder och kollade lite. Sen var det dags för Mobster kl 23 på kassakroken. WOW! Riktigt härligt band. Tummen upp för det.
Sen bestämde jag mig för att åka till Helsingborg 00.52. När jag vaknade upp på lördagen pös jag hem till min syster där hon bjöd på frukost. Sen tog jag tåget hem 13.33.

Lördag!
Duscha och gjorde vid sig. Pös hem till Alexandra vid kvart i sex tiden. Åkte med hennes föräldrar in till stan vid kvart över sex och skulle se på Brandsta City Släckers. HELL YEAH!
Mötte upp Totte,Sivan,Linus, Emma & Steffi där inne. Så jävla bra drag. Grymt kul hade vi också. *bilder kommer*
Efter Brandsta gick vi och mötte upp Annica och hennes två vänner. Sen blev det käk. LANGOS!! MUMS!
När vi hade käkat så mötte jag upp emma och steffi för att kolla in Kevin borg som spelade 21 00. Dock var jag bara där 15 min innan jag traskade bort till Kassakroken där resten av gänget befafnn sig för att kolla in Svenska akademien som spelade. Härligt härligt. Efter många om och men efter det så stack jag och alexandra & linus bort till tivolit för att åka någon karusell. Och ont i magen som jag redan hade så kan jag lova att det blev inte bättre efter det iallafall. Herrejävlar.
Sen var det dags för höjdpunkten... DANNE STRÅHED!!!
Så jävlar underbart var det. Fan vilken jävla kung han är. Vi stod och sjöng och dansade och hade så jävla undebart kul. Och det märks idag. Har så sjukt ont i halsen och är så jävla hes. Men fan vad det är värt det.
Efter Stråhed stack vi in på Wallmans tältet och dansade och sjöng ännu mer. Träffade även på mina föräldrar och deras sällskap där inne. Och dom var lika fulla och glada. Och pappa dansade hör och häpna!! :P hahaha. Sött..
Mötte även Andre där inne, trevligt trevligt :) Skulle ha följt med han och hans vänner på efterfest men dom skulle in på olivers först och sen dog hans tele så fick inte tag på han. Men men. Det kommer fler helger! :)

Så jag och alexandra åkte hen vid halv tre tiden. Och somnade rätt så fort. Vaknade upp strax innan 12 idag. Skönt.

Nej fy fan. Gårdagen var så jävla underbar. Hade så grymt jävla kul. Hoppas det blir lika roligt på Helsingborgsfestivalen som är om 2 veckor.


Lite bilder från igår! :)

     
  

     

  


Bild 1: Totte & Sivan !!
2: Brandsta City Släckers
3: Sivan
4: Emma & Steffi
5: Totte, sivan & linus
6: Folket som kollade på Brandsta city släckers
7: Alexandra
8: Kevin Borg
9: Svenska Akademin
10: DANNE STRÅHED !!!!
11: Alexandra & jag
12: Mamma & pappa på wallmans :D
13: Min tröja jag köpte.

Fler bilder finns på min bilddagbok.
Http://patetiskanka.bilddagboken.se
     

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!