Ledig idag...

Äntligen ledig. Enda dagen denna vecka. Och jag ska njuta fullt ut. Ska åka till Landskrona vid 16 tiden, in en runda på Gina Tricot och kolla in deras tshirtar. Ska nog inom HM också.
Efter de blir det bussen till Helsingborg, ska hämta ut bio biljetterna och sen vet jag inte. Haha. Jonna slutar inte jobba förräns 19, och då ska vi ner till Österns och käka kinamat, och kl 21 är det dags för bio. Vi ska se Baksmällan. FINALLY !!
Har längtat efter att få se den filmen så sjukt länge. Så det ska bli roligt. Och umgås med jonna, bara hon och jag <3

Sen efter det vet jag itne vad som händer. Skulle till J som precis flyttat till Helsingborg, men man vet aldrig med den människan. Så jag får se var jag hamnar. Jobbar kväll i morogn så det är ingen panik iallafall.

På söndag skriver jag även upp mitt schema för kommande vecka. Ledig en dag, men är korta turer hela veckan, så det är skönt.


Jonna » 2009-07-31 | 14:01:05
URL: http://jenemark.blogg.se/

Ser fram emot i kväll, jobbdagen kommer gå fort! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!