Metallica 20/7 2009 Köpenhamn!

Ahhhh !!! Idag smäller det. Idag ska jag se fucking METALLICA.......
Jag och F räknade ut igår att jag har haft biljetten sen den 22 Oktober 2008. Alltså i 9 jävla månader.
Fattar ni hur mycket jag har längtat istället? Har känns som denna dagen aldrig skulle komma. Och nu jävlar är den här. Helt jävla otroligt.

Igår när jag och F skulle sova, så ja det gick inte. Jag kunde inte sova. Jag var så jävla nervös och uppspelt. Tyvärr fick F ta skiten för det, eftersom jag låg och höll han vaken och låg och snacka göteborska med honom. Vilket jag gör rätt ofta har jag märkt. Haha. Så jävla sexigt.

Nej, nu ska jag gå och fixa det sista. Morsan kommer hem från jobb närsomhelst och då ska hon bara duscha snabbt och sen ska vi köra..... !!!!!

Fick ett mejl från företaget vi köpte biljetterna av, och där står att det är kroppsvisitering på ALLA. Och man får inte ha med sig proffesionell (stavning.se?) kamera med sig. Jag undrar om digitalkamera ingår då. Det borde det inte göra tycker jag. Men man får lov att ha vanliga mobilkamera, men inte digital. Låter lite märkligt. Jag gör som alexandra sa till mig, stoppa den i BHn för då kollar dom nog inte. Men jag vill inte heller riskera att bli utkastade från konserten. Men ja, jag får se. I värsta fall får jag filma istället, men det är inte lika roligt.

Aja..
Kommer väl update när jag kommer hem ikväll/natt eller imorgon.
aaaaaahhh!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!