Spotify <3

Satan vad jag har ont i mina knä. Både efter nattens bravader (en av dom) och för att jag har varit igång hela dagen sen jag kom hem i princip. Har städat och möblerat om så det heter duga. Och ni som känner mig vet att jag har & får duktigt ont i mina knä rätt fort. Speciellt när jag anstränger dom. Det högra är värre. Har jätte mycket brosk i det, vilket man både hör och känner om jag böjer det. Och det är inte roligt ska jag säga er. Hade jag kollat upp det hade dom väl både opererat och haft sig, och det vetifan om jag vill :S Fast ag vill inte heller ha ont. Får nog ta tag i detta. Men jag vågar nog inte.

Har varit ute en runda med Alexandra nu ikväll också. Skönt med lite frisk luft. Fick även pratat ut lite om allt som hände igår. Herregud. Jag ska vara ärlig och säga att jag trodde inte detta om mig själv. Men man lever bara en gång, så varför inte leva fullt ut? Jag vet en person som kommer läsa detta och kommer vara så sjuuuukt nyfiken, but forget it. You will never know :) Eller ja, det är många som kommer läsa utan att få veta, men speciellt DU! :) hihi.

Imorgon jobbar jag till 12, så det är skönt. Efter det ska jag till Helsingborg och träffa älsklings Jonna. Fika på Ebbas & ha det mys. Ska även köpa nya skor imorgon. Ett par svarta Converse. Har redan ett par, men dom är 2 storlekar förstora. Jag tänker aldrig på sånt när jag köper skor nämligen, att dom töjer ut sig när man använder dom. Därför dom är förstora. Kan ta mina ADIDAS skor jag har nu, dom bytade jag 3 gånger innan jag hitta rätt storlek..
Jag är för jävla korkad ibland. Haha!

Nej, nu ska jag snart lägga mig i sängen. Fast kan dock inte se på tv/film eftersom jag har möblerat. Så det går inte :S
Smart Matilda. Jävla klantarsle.

godnatt


Btw, fick hjälp av Mattias ikväll och fixa hem Spotify. Love it!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!