Streetrace @ Helsingborg

Gårdagen då ja. Traskade hem till Alexandra vid åtta tiden. Körde nästan direkt då också, inom en sväng på hennes jobb för hon skulle lämna lite saker. Sen vidare mot Helsingborg.
Mötte upp folket på Väla där det var Väla Street cars meet. Köpte milkshake på MAX också. MUMS!
En stund senare körde vi till stattena. Träffade på Tord & hans vänner och sen kom även M och hans polare. Trevligt trevligt :)
Var på stattena ett tag innan vi bestämde oss för att köra till Ättekulla. Där Tobias och hans polare var. Damn vad jag har saknat dig människa..
Var på ättekulla till halv ett ungefär(?) innan vi stack tillbaka till Stattena. Satt där och snackade några timmar innan vi bestämde oss för att köra hem.
Körde dock upp på knutans tak på parkeringen då jag smsat lite med Martin under kvällen och dom var ändå ute i stan. Så Martin,Frallan,Marina & Måns kom upp där och vi stod och snackade ett tag. Måste erkänna att jag saknat dom människorna lite. Vad sägs som att träffas och umgås en kväll? :)
 Sen skulle dom traska vidare och jag och alexandra körde hemmåt.

Satte mig vid datorn en stund, sen blev det sängen. Och jag somnade på mindre än 5 minuter. Fan vad trött jag var.


Idag ska jag inte göra ett skit tror jag. Är sååå jävla trött.
Jobbar hela nästa vecka utom lördag & söndag. Drygt.

Nej, funderar på om man ska borsta tänderna och sen lägga sig i sängen och se en film som jag garanterat kommer somna till...


Hejsvejs.


Vad vill du egentligen? Du är söööt!
Elisabeth » 2009-07-05 | 13:09:47
URL: http://sutt.blogg.se/

Ni försvann ju såå fort att man inte hann se er ju? :O Kör alexandra såå fort redan? ;) Eller det kan vara så att ni kom iväg före oss helt enkelt?



saknar dig :(

Anonym » 2009-07-05 | 13:35:30

Vilken fin & intressant blogg :) Gå gärna in på min blogg och skriv vad du tycker om mina hemmagjorda armband! Kram Hanna



http://h88.blogg.se

Marina » 2009-07-06 | 12:21:20

Lätt att vi måste hitta på något . Vi har saknat dig med ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!