SVETT!

Jaha. Vaknade upp vid 11 idag hos T. Bestämde igår att vi skulle se film hos han efter race. Och så blev fallet. Eller ja, han somnade nästan direkt. Han körde mig hem och han skulle iväg.
Hem, duscha, käka & sånt. Sen vid kvart i två åkte jag iväg igen. Till vem eller var har ingen betydelse. Då vissa som jag vet läser min blogg inte har med det att göra. Men den personen och jag var ute och gick och hade trevligt, pratade och lite så också. Sen 2 timmar senare åkte jag hem igen.
Då hade mamma och dom redan kommit hem. Så blev lite snack med dom, och sen middag.

Och nu har ajg precis duschat av mig, är SÅÅÅÅ jävla svettig. Ska klä på mig och sen traska bort till Alexandra då vi ska till Hbg för race :)


Laddar upp detta klipp då jag är helt facinerad av det. Jag vill också kunna....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!