Uppkörning

YES !! Klarade uppkörningen idag. Var galet nervös, men jag fixade det galant.
Trist som fan bara att uppskrivningen sket sig igår. Bokade om ny tid idag också, och fick inte förräns 12 augusti, vilket innebär att det är cirka 5-6 veckor kvar. Men jag hinner plugga som fan iallafall, och nästa gång ska jag fan sätta det.
Fick ju som sagt bara 4 fel för mycket. Men det suger kuk.

Idag har jag och elisabeth varit hos hennes föräldrar och badat i deras pool och degat i solen flera timmar. Så nu är man helt röd över HELA kroppen förutom benen typ. Fattar inte hur jag lyckas :S

M var här precis, men var tvungen att köra nästan direkt då hans dotter var tvungen att åka till sjukhuset.
Men ses imorgon ändå så :)


Nu ska jag se film och sitta i soffan och äta upp resten av mitt godis som är några dagar gammalt! :S




Detta var precis innan jag och elisabeth körde hem. Man ser dock inte hur mycket jag bränt mig =P
Madeleine » 2009-07-03 | 11:16:49
URL: http://madeleineliljestam.blogg.se/

Hmm, du gav mig lite idéer nu ang. klädsel! Tack!



GRATTIS till uppkörningen! SKITBRA! Du kommer fixa teorin nästa gång, nu har du ju jättemånga veckor på dig. SUVERÄNT!! Grattis återigen! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!