Zzzzz

Jobb idag var rätt härligt. Nästan ingen skulle lägga sig eftersom det var Lotta på Liseberg och dom vill se det.
Dock så dog en dam på jobbet idag. (inte när jag jobbade, utan under morgonen) Hon jag har suttit VAK hos någon gång.
Jätte tråkigt, verkligen. Men det är så livet är. Jag var inne hos henne och titta på henne, och hon låg där, jätte vacker var hon. Med en ros i handen. Samtidigt som det var hemskt att se så var det rätt skönt. Skönt för henne.
Må du vila i frid <3 Tyvärr så var hon även en av mina favoriter på våningen. Så det känns i hjärtat.



Har precis fixat lunch till jobbet imorgon. Det blir kyckling nuggets och pasta. Mumsigt.
Men nu ska jag krypa ner under täcket och starta en film.
Imorgon blir det jobb igen. 7-16.


Natti

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!