090603 Onsdag

Oj, såg att jag inte uppdaterat på två dagar. Skäms nästan.
Igår umgicks jag med elisabeth. På kvällen körde vi ut till Saxtorpssjöarna och mötte upp Johan för att bada. Dock var det bara jag och elisabeth som badade då johan är sån kyckling.
Efter det körde alla tre hem till elisabeth för att umgås lite. Blev att vi kollade på Jönssonligan & Dynamitharry.
Johan somnade dock efter halva typ. Väckte han lagom när filmen var slut, och då var klockan drygt halv tolv. Och både han och jag skulle upp och jobba så det var bara att sätta sig i hans bil och åka hem.

Så idag har jag jobbat !! Första gången på typ 6 månader. Mega härligt.
Gubben på jobb, han som tycker om mig sååå mycket. Han tyckte det var helt underbart att jag var tillbaka. Först trodde han inte att det var jag liksom. Han är så härlig. Så jävla skön. Min favorit gubbe :D
Skulle ha slutat kl 16 idag, men vi var så pass många personal så jag fick gå redan kl 12. Elisabeth hämtade mig då, körde ner på city gross och sen vidare till läkaren där hon hade tid kl 13. Stackare har ju halsfluss :( Tycker synd om dig snäckan.
Sen var det ner på apoteket och få tabletter till henne. Sen hem till henne och titta på Harry Potter och snacka skit och umgås. Sen åkte jag med mamma hem kl 16.

En sak som stör mig, är att min piercing (den i underläppen) har växt igen.På 4½ timme bara. Vilket är helt sjukt. Så jag har precis piercat om den.

Ska nog in till elisabeth ikväll igen. Kanske ut och bada med henne och johan också. Får se vad som blir planerat. :)





Saknar dig, saknar oss. Det vi hade <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!