090604 Jobbjobbjobb

Jobbat idag. Mellan 7:30-12:00. Det är sjukt skönt att jobba för någon som bara jobbar halvtid. Då är bara korta dagar.
Så detta är en liten mjukstart inför allvaret som börjar om cirka 2-3 veckor. Aaaah!!

Efter jobb stack jag ner till körskolan en stund. Satt och plugga lite teori. Är ju som sagt snart dags för det STORA testet :)
Wish me luck typ.
Efter jag varit där en stund gick jag ner på city gross och handlade en bulle och en glass. Träffade även på Maria som gick i min klass på folkhögskolan. Så jävla härlig människa. Saknar henne faktiskt. Får ta en fika någon dag.


Sen pös jag hem till Elisabeth, hon skulle iväg på lägenhetsvisning så jag stannade hos henne och höll Qvickis sällskap.
När hon kom tillbaka snackade vi en stund, och kom fram till att vi skulle köra ner till Borstahusen och försöka få lite färg på kroppen inför lördag. Så blev dock inte fallet, då det blåste som fan ute och solen gick i moln när vi gick ut i princip.
Men vi doppade fötterna iallafall, och kallt som fan var det. Var väl där cirka 45 min kanske?
Sen körde vi hem till Elisabeth igen. Startade Grease filmen och båda somnade efter en stund. Mamma ringde dock och väckte mig 10 min efter de typ. Då Maja ska ha party imorgon för hon fyller år snart, och dom ska se film på partyt (hur jävla roligt nu det kan vara liksom?) och efter jag har bonuskort på Hemmakväll så fick jag följa med.
Det var så 3 filmer för 120:- så maja valde två och jag valde en. Det blev I taket lyser stjärnorna.
Har hört att den ska vara rätt bra så. Sen körde vi hem och lagade middag.

Nu tänkte jag faktiskt bädda ner mig under en filt och se filmen jag hyrde.
Imorgon blir det jobb från 7:30 till 12:00, sen ner en runda snabbt med elisabeth i stan för hon ska handla leggins och sen ska jag hem och LUKA.. HAHA. Jag tjänar pengar på det, så varför inte. Måste ha lite mer pengar inför lördag så.

vet inte om jag skrev det i förra inlägget?
Men jag och Elisabeth ska förfesta lite hos henne på lördag, sen ska vi in till Helsingborg för att kolla Sverige-Danmark matchen på en av krogarna där. Och sen blir det fest på det. Ska bli sjukt kul. Är taggad som fan faktiskt.



Saknar oss




Jonna » 2009-06-05 | 10:49:09
URL: http://jenemark.blogg.se/

Vet fortfarande inte vem oss är , men en sak är säker och det är att jag saknar OSS!

Känn dig älskad <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!