090605 Fredag

Ännu en dag. Ännu några timmar på jobb idag. Mega skoj.
Efter jobb åkte jag hem och käkade lite lunch, sen började jag luka där ute mellan husen. Och det tog väl cirka 1½ timme.
Sen hjälpte jag min lillasyster att sätta på sig sina lösnaglar.. HAHAHAHA, skit fult blev det.
Jag menar herregud, ser ju hemskt ut. Men å andra sidan har jag också varit 9 år och haft lösnaglar =P

Ikväll vet jag inte vad som händer. Kanske en sväng till Landskrona och träffa Elliebellie. :D
Maja ska ju ha party hemma, så jag får inte störa dom har jag fått order om :D




Imorgon är det lördag, och det innebär FEEEEEEST.... :D
Ska bli såå jävla kul. är så fett taggad.
Ska bli skönt med en helkväll bara jag och elisabeth. Eller ja, där är ju hundra till typ, men ändå :)




Kärlek till dig.
Du är en av dom bästa <3



Bara för att hon är snygg <3


Elisabeth » 2009-06-05 | 17:48:31
URL: http://sutt.blogg.se/

Du är underbarast <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!