090606

Då var det fredag igår ja. Åkte hem till Elisabeth med bussen 20:10.
Hem till henne och bytade om till något snyggare än mjukis brallor. Sen kom Matte och hämta oss cirka 15 min senare. Åkte vidare till Helsingborg med han. In på stattena för att dom två skulle käka middag på mc donalds. Och jag tog mig bara en mc flurry med marängsviss.

Sen åkte vi vidare till Ättekulla. Var där en stund. Träffade på tord,tessi & någon till. Trevligt trevligt.
Dock kom polisen och vi bestämde oss för att köra hem istället.

Var hemma igen hos elisabeth vid 12 tiden ungefär. Vid halv två bestämde vi oss för att gå ner en runda i stan och säga hej till en kille jag snackat med på nätet. Köpte milkshake på olivers också.


Idag är det fest, taggad som fan. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, och sen ska elisabeth göra en inbakad fläta på mig så mitt hår är vågigt typ. Mega fint..

Nä, nu säger elisabeth till mig att jag måste duscha.

Ha en underbar kväll för det ska jävlar i det vi ha kan jag lova er :)



PUSS! <3
Sutt » 2009-06-06 | 13:18:34
URL: http://sutt.blogg.se/





Måste ju bara erkänna att Jimsan var ju bara för het, eller NOT!!!! :P haha..

Härligt ragg du hittade..



Love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!