090609 - Tisdag

Haha, min mamma måste undra vad det är med mig... Har inte sovit hemma sen i torsdags!
Har sovit hos Elisabeth. Och jag ska icke klaga. Har så galet roligt nonstop.
Speciellt med hissen, eller hur elisabeth? ;) HAHAHAHHAHAHA
Herregud... Ja fy fan vad vi skratta, skratta så tårarna rann.

Igårkväll vid 22 tiden ungefär åkte vi till Lödde för att träffa Samuel & Tobbe. Vi bestämde oss för att köra till Vikhög och bada. Dock badade vi bara fötterna då det var jätte kallt.
Sen spela samuel och tobbe basket och vi satt och titta på och skratta och pratade. Sen var det dags för mig och elisabeth och spela fotboll.. Jävlar vad bra man är ;) hahaha. Jag har nog mina fotbollsfötter kvar ;) HAHA.
Vid kvart i ett tiden så körde vi hem.

Samuel hade tipsat oss om en film som vi skulle se. Den hette Wrong turn. FYFAN!
När vi hade sett cirka 26 minuter så hade vi redan skrikit typ 3 gånger. Fyfan. Den var bra, men fy fan vad läskig. Herregud.
Och imorgon skulle samuel komma hit och se film,och då ska vi nog se tvåan på den. Om nu jag får vara här, eller om dom två ska se film själv ;) Det återstår att se... Haha.


Imorgon, onsdag. Då ska jag och elisabeth antingen grilla eller äta midsommarmat. Ska se fotbollen också. Sverige-Malta. Dock kvittar det egentligen om vi vinner, för vi kommer inte komma vidare ändå. Rätt trist dock.
Och Zlatan kan ju sitta på bänken hela tiden istället. Han gör ingen jävla nytta ändå. :D Hahaha.


Nu är elisabeth på sin skolavslutning och jag sitter här. När hon kommer tillbaka så ska vi äta frukost och sen lutar det åt att vi ska ner till stranden och sola/bada. Ska bli skönt att få lite färg på kroppen :D





Gammal bild på Elisabeth och mig.
Sommaren 07.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!