090613 Lördag = Fest !!!

Åhh blir så trött på dig ibland. Bara för att vi skriver så måste du också komma och göra det. Palla?


Igår var det Jonnas student. Åkte dit vid 11 och hjälpte till lite hemma hos henne.
Halv två var det utspring på Idrottens hus, och vid halv tre nerför kärnan. Sen blev det en runda i bilen runt i stan och sen till Jonna. Åkte därifrån vid halv sex tiden. Elisabeth skulle hem så jag åkte med henne. På vägen hem till mig kom vi på den iden att jag skulle sova hos henne, så vi körde hem till mig och packade lite sen hem till elisabeth.
Vid halv nio tiden kom Andy dit, glodde film och så. En stund senare kom även Matte dit. Blev lite GH lirande och vid 23:30 tiden körde vi ner till Cement och badade. Eller iallafall jag och elisabeth, dom andra två kycklingarna stod kvar och kolla på.

Sen körde Matte hem och vi körde hem till elisabeth och titta på Wrong Turn. igen =P Och jag skrek nog fan fler gånger denna gången än första gången vi såg den. Haha. Sen såg vi halva på en annan film innan andy bestämde sig för att köra hem och låta oss sova. Dock somnade vi inte förräns halv fyra, men ändå.

Klockan ringde idag 10:30, på med kläderna och packa ner elisabeths saker till bilen och sen körde vi. Jag skulle hem & elisabeth till sina föräldrar.
Så nu sitter jag här hemma och väntar på att elisabeth ska ringa och säga att hon är på väg hit och ska hämta upp mig.
För ikväll vankas det fest hos henne. Hon, jag & 4 pojkar. Det ska bli skoj som fan.... !! :D


Mer update kommer väl kanske senare ikväll om jag hinner eller imorgon! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!