090615 Måndag

Då var det måndag idag ja. Sov ut ordentligt inatt, vaknade inte förräns vid 12 tror jag klockan var.
Och Elisabeth låg fortfarande kvar och sov. Sömntuta där... :P
Det blev iallafall duschen & packa ihopa mina saker. Var ju dags för jobb 15:45-21:00.
Jobb gick bra, lite segt bara. Jobbade med surkärringarna, vilket inte är något att hurra över.
Mamma hämtade mig kl 21 iallafall.


Imorgon fyller min lillasyster Maja år. Hela 9 år blir hon. Jävla skitunge.
Så det blir kalas och sånt här för henne. Elisabeth ska komma också, efter hon varit på Ullared. Hoppas hon hinner hit. Hade varit skojsigt :) Efter kalaset blir det nog att jag följer med elisabeth hem om hon inte har andra planer.
Onsdag ska jag till Helsingborg och umgås med A. Om det inte blir ändrat tills dess.


Nu ska jag packa upp och fixa kläderna som jag har utspridda över hela sängen.
Sen blir det nog en film i sängen :)



Förresten. Jag och Elisabeth ska festa på midsommar, som alla andra ungdomar ska antar jag.
Men stora frågan är, VAR?! Vi vill inte sitta själva liksom. Så vi ska nog fjäska in oss på någon fest eller om vi bjuder hem någon....

Vad ska ni göra på midsommar? :)
Maria » 2009-06-16 | 19:30:33

lite alkohol och öl spel i gervie:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!