090620 - Midsommar

Fyfan, igår. Midsommar. Den bästa midsommaren jag haft. Hade så grymt jävla roligt.
Jag, Elisabeth & Matte var här hos elisabeth och åt midsommar mat, drack nubbe till maten & hade bara så jävla skoj tillsammans. Jag var en aning skeptisk till att vi bara skulle bli tre stycken, men fy fan vad kul vi hade.
Jag tror som så att hade vi varit fler hade det inte blivit lika roligt. Vi tre har dessutom samma sjuka humor, och jag tror nog att det gjorde att vi hade så skoj.
Vid halv elva på kvällen bestämde vi oss för att cykla till borstahusen där tivolit var. Jag och Elisabeth åkte Booster & Virvelvinden. Jävlar vad det gick undan och jävlar vad det körde runt i min mage efteråt istället. Helvete.
Dessutom var en av dom på virvelvinden sååå sjukt sexig. Jag var tvungen att leka lite fjortis och fota han, men damn.
Han klår nästan bartenders på shakespare... Hahaha.
När vi skulle cykla hem börja vi tjaffsa med en kille. Och för att berätta hela historian så började det med att elisabeth cyklade inte speciellt rakt och höll på att cykla in i mig typ hela tiden.
Vilket vi tyckte var skit skoj, jag menar vi var onyktra också?
Och den här killen och hans flickvän hade en liten chihuahua hund som hette Hugo, och det tyckte jag var skit kul och jag hatar sånna hundar, så det sa jag. Inte till dom dock, men en aning högt märkte jag. Därav tjaffset.
Så när vi stannade vid stoppljusen för att Matte skulle cykla ett annat håll hem till sig och vi till elisabeth så gick dom två med hunden förbi oss, och killen frågar liksom " E de något?" Vi bara eh, nej. Skulle de va något eller?
Så börja han jiddra om att om vi inte slutade skratta så skulle vår polare (Matte då) få på käften för han slog inte på brudar.

Så han påstår på fullaste allvar att man inte får lov att skratta när man är onykter.
Har man en sån ful jävla hund får man fan tåla att folk skrattar åt den, speciellt om den heter hugo.


När jag och elisabeth kom hem till henne så undrade M från Malmö om han fick komma hit. Ja klart han fick det. Han tog taxi hit för 500 kr, och ja. Vad som mer hände den natten ska vi inte ens prata om.
Jag vill inte ens tänka vad som hade hänt om inte jag var här.
Jag älskar dig Elisabeth <3



Idag vaknade vi, lagom halvbakis. Skickade hem M vid halv tolv. Vilket han förtjänade.
Elisabeths föräldrar kom och hämtade oss för att åka till borstahusen och möta upp hennes syster & syskonbarnen.


Och när vi kom hem därifrån så la vi oss i soffan och startade Pirates of the carribean 3, men somnade, vaknade nu halv sju, så nu håller vi på att göra midsommar mat igen, resterna från igår.
Och vad som händer ikväll är ännu o klart.
Båda två är egentligen sugna på att festa, men alla vi frågat ska inte festa. Så det lutar mot att köra till Helsingborg, eller bara sitta hemma och dega.


Bilder kommer upp på bilddagboken imorgon när jag kommer hem! :)
http://patetiskanka.bilddagboken.se



Vad gjorde ni på midsommar? :)
Elisabeth » 2009-06-20 | 20:16:29
URL: http://sutt.blogg.se/

Gumms <3

Jag vill inte ens tänka på vad som kunde ha hänt om du inte hade varit här igår :/ Jag menar, han har velat komma hit tidigare och såna saker men jag har typ sagt att jag inte orkar och såna saker. Men jag är jättetacksam för att du var här igår.. Det betyder jättemycket.



Tack för en helt underbar midsommar, och två helt fantastiska veckor då du har bott hos mig.

Jag älskar dig tjejen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!