090623 - Tisdag

Ännu en jobbedag avklarad.Och en dag närmare min och Elisabeths resa! :D
Längtar som fan. Dock har vi inte satt något datum vi ska åka, men det blir efter sommaren och vi fått våra pengar vi tjänat.
Ska bli så jävla skönt. Hon,jag & ingen annan... Åhhh!!

Imorgon är det jobb igen. 7:30-14:00
Har dock körlektion 14:50 också.

Hade min stegräknare med på jobb idag för att se hur många steg jag tar på kvällsarbetet. Och det blev cirka 5400 st på 4,5 timme. Inte dåligt.


Nu ska jag alldeles strax gå och göra mig färdig för att gå och lägga mig.
Ska starta en film och förhoppningsvis somna till den.


Elisabeth kom förbi jobbet idag också en stund innan jag slutade. Hon skulle få mitt schema. Känns nästan så man får boka in när vi ska träffas. Och det är inte alls kul.
Hon jobbar när jag är ledig och vice versa. Usch.
Vi får ta igen allt det när vi åker på vår semester !! :)

Kändes jävligt skönt att få träffa dig idag också. Har ju inte träffats sen i söndags, och visst. Det är bara två dagar. Men dom två dagarna känns som en evighet, speciellt eftersom jag bott hos henne i två veckor.
Usch vad jag saknar dig tösen <3






Grattis Robin på 21 års dagen !! :)
Elisabeth » 2009-06-23 | 23:04:45
URL: http://sutt.blogg.se/





<3 älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!