Årets bad i havet

godkväll folket...

Ännu en natt hos elisabeth. Och jag klagar inte. Och inte elisabeth heller hoppas jag.
Ikväll har vi varit nere i borstahusen och badat, eller ja. Jag doppade mig snabbt och elisabeth var i en stund. Matte kom också och hälsa på oss där nere. Dock badade han inte.
Men jag har däremot överbemannat min fobi !!!! Jag har badat i havet. Vilket är min största "fobi" här i livet. Jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Har inte badat i havet på flera år.

Efter doppet körde vi till mc donalds, blev varsin mc flurry marängsviss och matte käka hamburgare.
Sen skiljdes vi åt och jag och elisabeth körde hem till henne.


Och nu håller elisabeth på att städa för fullt typ. Vi ska alldeles strax köra till Furulund och hämta en killkompis.
Ska se film och spela GH.
Imorgon ska jag ha slutprov på körskolan. Det är sista körlektionen innan uppkörningen. Snart dags....
Och jag hoppas vid gud i helvete att jag klarar uppskrivningen. Fyfan..


Nä, nu ska jag byta om och lite sånt.


Puss <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!