Dagens update!

Körskolan idag 11:40 för individuell teori. Gick bra. Vi satt ner tillsammans och gjorde repetionsprovet på datorn. Och bit 1 av 3 är färdig. Hinner dock inte göra klart dom andra två innan uppskrivningen. Men jag kom en bra bit på vägen iallafall.
Efter körskolan gick jag till olivers och handla en milkshake, sen ner till citadellbadet där mamma,maja,moster & mina kusiner var. Badade och solade ett tag. Har fått färg i ansiktet och på ryggen/armarna.

Har även varit hos min kusin Simon och lånat hans guitar hero, han ska ändå inte ha med det till huset i danmark.
Förresten, vet inte om jag sagt det? :S
Mamma+ familjen & min moster+familj åker till danmark imorgon. Är borta en vecka.
Vilket innebär att jag är hemma själv då. Sååååå skönt!

Nu ska jag måla mina naglar och om cirka 30 min kommer Tord,Gizmo & Hanna och hämtar mig för att åka till Helsingborg :)

Imorgon blir det jobb 15:45-21:00!
puss!!



Slänger in en låt idag också. Sååå jävla bra!
Abba - Angel eyes
Detta är dock en techno remix, men ändå sjukt bra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!