Dags för teori !!

Alexandra och hennes bror kom och hämtade mig, och vi körde ut till saxtorpssjöarna och badade. En aning kallt, men det gicvk att bada iallafall :D
Och smart som jag är så glömde jag kläder som jag kunde ha på mig på nederdelen. Så jag fick åka i handduk, men inte klagade jag för det ;D Körde hem till Alexandra och satt och snacka en stund och ajg fick låna boken till teorin.
Sen fick jag faktiskt skjuts hem dom 3 gatorna som det är mellan oss. För jag har absolut ingen lust till att gå i handduk genom asmundtorp =P

När jag kom hem så tog jag tag i städandet, så nu är det klart också.
Orkade dock inte damma, men jag dammsuga,renbädda & plockade undan. Det får duga för denna gången! :D

Nu ska jag snart ner och fixa en macka och sen lägga mig i sängen och plugga lite teori :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!