Elisabeth <3

Jag vill inte. Jag vill inte vara hemma. Jag vill tillbaka till dig elisabeth.
Det är så jävla tomt här hemma. Här finns ingen att prata med.
Trodde inte att det skulle vara så hemskt att åka hem, men fan vad fel jag hade. Dessa två veckorna har betytt så otroligt mycket för mig. Vi har kommit närmare varandra så jäkla mycket, och det betyder.
Vi har inte bråkat eller tjaffsat en enda gång, och det är så underbart.

Och jag tror att detta skulle kunna funka även fast vi jobbar. Så varför inte testa? Funkar det inte, så gör det inte.
Men varför skulle de inte göra det, egentligen?

Jag är så jävla glad när jag umgås med dig. Du betyder så jävla mycket för mig.
Vi klarar allt, verkligen allt. Och det har vi bevisat.



Sen att det finns folk som inte gillar att vi umgås, det skiter både du och jag i. För vi vet var vi har varandra, och vi vet var vi har dom andra personerna.


Elisabeth <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!