Elisabeth Malin Ziegler

Vi träffades första gången när jag hade 18 års fest. Du kom hem till mig en runda och sa Hej och snackade lite skit.
Det var början. Början på en helt underbar vänskap. Vänskap för livet.
Vi har haft en väldigt massa motgångar i vår vänskap, men vi har fan kämpat förbi det varje gång. Det stora bråket vi hade efter göteborgs-trippen, jag tror faktiskt att vi behövde det. Vi behövde det för att inse vad vi verkligen betyder för varandra och hur mycket vi behöver varandra.
Nu är vi på väg mot det vi hade en gång i tiden. En riktigt bra vänskap.

Du är en stor del av mig. Du finns där för mig VARJE gång jag behöver stöd. Du fick mig att kämpa när jag blev dumpad av mitt ex. Du har ställt upp för mig i vått och torrt.

Nu denna helgen som vi har umgåtts har varit helt underbar. Jag har nog aldrig sett dig skratta så mycket. Haha. Sjuka grejor vi har gjort. Impulssaker nästan varje kväll. Saker jag inte hade velat göra med någon annan än dig.
Jag menar, vem kör till Barsebäck kl 22:30 för att bada? Eller vem kör till saxtorpssjöarna och badar kl 22?



Du är helt underbar snäckan.
Klarar vi den fajten vi hade förra året, då klarar vi allt <3 Det är jag bombsäker på.
Lova att aldrig lämna mig igen.





Jag & Elisabeth på Shakespare i lördags när Sverige mötte Danmark.
(onyktra och taggade)



Jag älskar dig Elisabeth.
Snart åker halsbandet på igen <3
Sutt » 2009-06-10 | 02:33:19
URL: http://sutt.blogg.se/

Jag älskar sig så gumman <3



Halsbandet kommer alltid att vara nära till hands! Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!